Hjulen på bussen de går runt

Nu är man på plats på bussen. En ovanligt välfylld buss, inte för att jag brukar åka med men de säger att det är ovanligt mycket fripassagerare. Jag nöjer mig med att konstatera att intresset för handboll är enormt, något som är mycket glädjande!

Till att börja med måste jag tacka för att jag får följa med. När jag fick besked att jag fick plats att följa med så sa någon att jag måste skriva mycket positivt om ledarstaben. På tal om ledarstaben, denna fantastiska samling personer. Alltid leende och glada, redo att svara på frågor, bjuda på kaffe, bjuda på ett gott skratt eller bara bjuda på sig själv. Dessa underbara ledare som fixar allt runt matcherna så att vi andra kan njuta. Hm, så det räcker va? :)

Bakom ligger Blank på en madrass och kollar på film på datorn. Tydligen är det roligt, han skrattar i alla fall :)

Blank i bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0