Några mil kvar till Kristianstad

Nu börjar vi närma oss. Spelarna börjar vakna, inte så att de taggar till riktigt än utan de börjar bokstavligt talat vakna. Man kan ju inte sova hela dagen, eller? Coach vaknade också, som tur var utan någon indicent, hade armstödet inte varit av den tåligare modellen hade han vaknat på golvet.

Har jag sagt något om ledarstaben förresten? De är ju fantastiska, helt fantastiska! Nej, skämt åsido, det är en härlig känsla. Fast jag själv har tiggt till mig plats på bussen så är det ledarna som tar hand om mig, man känner sig verkligen som en gäst. Mycket trevligt måste jag säga.

Snart rullar vi alltså in i Kristianstad. För er som inte har så bra koll på geografi kan jag berätta att det ligger i nordöstra Danmark.

Nu förvånas Pontus Järleskog över att Gert sover, igen! Att spelarna sover är väl normalt tycker Pontus (å jag kan bara hålla med) men att Gert sover det förvånar lite (å jag kan bara hålla med). Men det är klart, han kanske sparar krafterna till matchen. Nu går Pontus fram och frågar Gert, haha, NU sover han säkerligen inte längre i alla fall :)

Nej, å tur är väl det, nu är det dags att vakna, det är ju match snart. Det känns lite nervöst, som vanligt men så ska det väl vara. Vinst med två idag igen tippar jag, dock i en match som är jämnare. Hemmaplan gör skillnad (fråga bara Pfadi) men det räcker inte för IFK idag. För övrigt är vi ju på väg till en annan stad i Danmark, Malmö. Dit ska vi nästa år, Kristianstad är bara ett stopp på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0