Tredje gången gillt

Tredje oavgjorda för i år men för första gången känns det som en vunnen poäng. Noterar även att nästan 4 000 (riktigt bra!) kunde bli rätt tysta emellanåt, men det är väl som hemma, det blir bra drag när det går bra och sen dippar det i takt med laget.

Kul att vara här i alla fall och jag hade förmodligen inte kommit ut om det blivit vinst men återigen: Man har inte roligare än man gör sig!

Tråkigt att både ekurirens sändning och heh inte klarade leverare något. Det berodde enligt uppgifter på att internet i hallen inte fungerade, det var en av de fåtal sakerna som vi innan fick höra var ett minus i hallen. Jag trodde dock inte att det skulle vara så pass illa att internet dog helt. Synd för de som ville följa matchen där hemma.

Nu tar vi nya tag, en match till innan uppehållet.

MEN, notera att en poäng säkrade att Guif blir vintermästare! Riktigt bra är det, starkt jobbat och det är en historisk milstolpe för klubben!

Kommentarer
Postat av: IFK

Låt mig först gratulera er till poängen och till en fantastisk upphämtning. Jag hoppas även att riktigt många ser matchen i efterhand.Då kan de också få en egen uppfattning om det är så att publiken mattades under raset i andra halvlek (jag är inte riktigt enig med skribenten). Efter att ni nu varit i den arena som också aspirerar på att kalla sig Sveriges handbollshjärta skulle det vara intressant med en analys om var hjärtat bultar högst. Hos nära 4000 i en nybyggd arena, med trummor och trumpet eller hos era 2000? Gott nytt år. Hoppas att vi möts i slutspel i vår

2011-12-27 @ 10:12:23
Postat av: Grrr

2002 åskådare igår i Ystad och även där betydligt bättre ös än i Eskilstuna och matchen mot IFK senast. Verkar finnas mer passion i söder. GUIF dock bäst i Elitserien. Missar man guldet i år så lär det inte bli lättare framöver.

2011-12-28 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0