Det tutas redan nu

Mindre än 10 mil kvar av bussresan och nu börjar man verkligen bli taggad! Jag trodde det var hunger men det visade sig att även fast jag hade ätit så hade jag en känsla i magen. Det är en ganska blandad känsla faktiskt, men jag är verkligen glad att den är där!

Bussresan går bra så här långt, även om vår chaffis fick ställa sig på bromsen när andra inte har vett att köra som folk. Det känns även som hela Eskilstuna ska till Göteborg idag. Massor med bilar tutar när de kör om och vinkar med röda tröjor. På de flesta rastplatser ser man rödkläda, då är det ju självklart att det tutas och vinkas. Det känns att det närmar sig.

Ryktet säger att det även kommer ett rött gäng med tåget till Göteborg kl 12, det låter bra. Ju fler röda desto bättre tryck i hallen!

Här i bussen har vi fått ett förslag på ramsa istället för fisklukt och Glenn. "Alla luktar häst i Sundbyholm", vad sägs om den? Ska man driva med nån måste det ju vara helt okej att driva med sig själv! :)

Kommentarer
Postat av: japanen

Vi är ett gäng som är på väg med tåget som kommer fram strax efter ett också.

Heja Guif!

2011-05-07 @ 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0