På plats, i ett rum på spelarhotellet!

Okej, sådär, då var man installerad, inget speciellt med det kanske men låt mig bara dra bakgrunden...

Min vän Mats bokade hotell åt mig och våra fruar, men våra fruar hade ingen aning om det. Så vi säger att de måste ta med allt från bussen, kommer med påhittade anledningar att vi ska åka annan buss hem och så och till slut går de med på att ta grejerna. Vi går till hotellt för att vi skulle träffa nån där, det skulle vi faktiskt! Mats går in och säger att han ska kolla om det finns något ställe vi kan dumpa flaggor och lite saker så vi slipper släpa på det. Sen kommer han ut och säger att jo, det gick visst, i nån städskrubb.

Vi tar med tjejerna och går in, Alexander Karlsson hjälper oss vänligt med hur man använder kortet i hissen, han hade åkt några gånger upp och ner sa han. Vi går in på rummet och "oj, var det ett riktigt rum" säger Mats fru. Vi lägger ner flaggorna och kollar lite på utsikten. Då säger min fru "tänk om man kunde få bo här inatt", varpå Mats svarar "ja, men då är det väl bäst att ni sover i ert eget rum och tar fram kortet" :D Kul att man kan lura nån till den grad att de inte ens fattar när de står i ett hotellrum :)

I övrigt är stämningen god här, vi tågade såklart med flaggorna uppe i luften på vägen till hotellet. Kuriren fotograferade oss utanför och Jimmy Jansson gled förbi och bjöd på nån kommentar om "linslus", som att inte han brukar vara med på kort! :)

Väl innanför dörren kommer Janne Ekman och Marcus Ardenfors och tackar för att vi är där, "det betyder jättemycket" säger han och man hör att han menar det.

Det kommer bli bra detta, det känner jag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha, era fruar är så lättlurade! Men om jag inte minns fel så har ni ju också blivit lurade ang. danskursen;) Ha så kul!! Heja Guif!!

2011-05-07 @ 14:11:39
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-05-07 @ 14:19:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: hej

Så jä*la dåligt. Pinsamt

2011-05-07 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0