Nu måste det väl bli över 2 000?

Seriefinal när tvåan Ystad kommer på besök. Äntligen får vi veta hur bra Ystad är!

Är Ystad ett riktigt bra lag, eller har de bara lunkat sig fram i bakvattnet bakom topplagen? De har ju faktiskt inte mött något lag i toppen än. Jag tror på något mellanting, det är nog ett bra lag men kommer inte sluta på plats ett eller två i Elitserien. Antingen har jag fel eller så får jag chansen att klaga på balansen i poolspelet, ikväll vet vi!

De har inte haft lika många spelare borta under landslagsuppehållet som Guif vilket kan vara en fördel, de har verkligen ingen press på sig vilket kan vara en fördel. Alltså gäller det att vara på tårna och göra det hårda jobbet, DÅ kommer vi vara kvar i serieledning.

Rapporterna säger att det var en bra träning igår, jag jobbade så kunde inte närvara. Det är något speciellt med sista träningen innan match, det smäller alltid lite extra.

Visst måste det väl bli över 2 000 i Sporthallen för första gången i år, det känns som det är dags nu!

Hoppas bara att Seifert inte däckar nån Guifare i slutet om matchen rinner från Ystad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0