På plats!

Baltiska

På plats i Baltiska hallen, ännu en arena jag inte varit i tidigare men som jag nu varit i, logiskt va? :) Undrar om det kommer nån publik idag? Ryktet säger att de har flyttat folk till andra sidan bara för att det ska se fullt ut i TV.

 

TV för övrigt, Svt leker aprilskämt som de ska köra i introt. Jag hoppas att dagens match inte blir något dåligt aprilskämt, jag hoppas och tror att Guif kör fullt från start och sen ökar. Guif har nämligen allt att spela för, det har även Malmö. Men Malmö har även press på sig, de vet att de nog måste vinna denna match för att inte drömmarna om att gå vidare ska försvinna. En sådan press är inte positiv, även om de borde kunna spela avslappnat eftersom ingen förväntar att de ska vinna mot Guif så tror jag det negativa väger över.

 

För Guifs del oroar att Oldberg inte var med i bussen, det var istället ett helt bord med juniorer, vi får väl se vilka som spelar idag! Lite orolig över det kan man ju vara men som alltid, det är LAGET Guif som vinner matcherna, som det känns just nu så vinner Guif vilka spelare man än plockar bort... I alla fall mot Malmö, de saknar ju också ett helt gäng spelare just nu...

 

 

Adde väsk

Adde bär massagebänken, coach sa åt honom att han faktiskt inte var yngst men han tar den i alla fall, duktig kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0