Breakfast for champions

Räkmacka

Räkmacka, den perfekt frukosten?

42 personer åkte med bussen idag till Arlanda. Det blev lite fler än beräknat på grund av flygstrejk i Frankfurt och ombokning. Det verkar i alla fall som att vi alla kommer iväg. Vi hoppas det, planet är 10 minuter sent men det tar jag som ett gott tecken, då tänker de ju flyga det!

Det var mycket snack i bussen, i alla fall längst fram. Vissa uppskattade det nog inte, grabbarna gillar ju att sova där bak. Blev även ett snabbt stopp i min hemstad Strängnäs för att plocka upp Glas.

Gert bjöd på kaffe som vanligt och klarade av att hålla koll på alla som skulle med. Tur vi andra är vuxna, det är nog tillräckligt för honom att hålla reda på spelarna. Som imorse när Hallberg inte hittade sina målvaktskläder, då fick Gert peka på påsen. Hoppas allt sånt kommer med i alla fall, blir lite jobbigt annars.

Dagens schema: Flyg 10:20, landning 12:45, träning i arenan 17:00. Så det blir väl anledning att återkomma snart igen. Samma bloggare men i ett annat land :)

Just det, Ronnie Schjött bad mig hälsa till alla där hemma, då är det väl bäst att jag gör det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0